15. února 2014

Levná paletka = špatná paletka?


Taky patříte mezi lidi, kteří se levnější kosmetice vyhýbají z důvodu očekávaného zklamání? Tak právně v tomto článku bych vás chtěla vyvést z omylu. A o čem, že bude řeč? O paletce S.he v odstínu 152/250, o které jste se mohli dočíst mimo jiné už tady. Dnes bych jí však chtěla věnovat samostatný článek a povědět vám o ní něco víc. 

Začnu hodnocením obalu, je to děs. Obecně se mi ten hranatý S.he design vůbec nelíbí, ale plast je to celkem bytelný, takže by mohl něco vydržet. Dál se mi nelíbí jak jsou stíny posazené vedle sebe, protože vždy když přejedete po jednom tak si ho nanesete do vedlejšího. Co se mi naopak líbí je velikost. Paletka nemá ani 5 x 5 cm což je fajn na cestování. 

Ale protože jsem zastáncem toho, že vzhled je až druhořadý požadavek, tak se vrhneme na obsah. Pigmentace světlých stínů je dost špatná, ale např. na růžové Color Tattoo jsou fajn (možná by se ten nejsvětlejší dal použít jako lehounký rozjasňovač). Co mě skutečně překvapilo byla pigmentace stínů tmavších. Opravdu jsou nádherné a v posledních pár dnech (možná týdnech) po nich velmi ráda sahám a požívám je na vytvarování oka. 

S jejich výdrží to taky není úplně hrozné, ale přece jen pod ně pro jistotu dávám bázi nebo již zmíněné Color Tattoo. S podkladem dají v pohodě celý den. Konzistence stínů je lehce prášivá, ale na stíny za cca 40 Kč nic hrozného, takže za to mají také plus. 

Podtrženo sečteno, moje očekávání byla mnohem horší a tahle paletka mi moje obavy vyvrátila, takže pokud se líčíte příležitostně či s líčením začínáte tahle paletka je pro vás, si myslím, to pravé.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.