27. ledna 2014

FOTD: Make-up za pár korun


Taky patříte mezi příznivce názoru, že pro dobře vypadající líčení musí člověk investovat spoustu peněz do produktů s nimiž se dá líčení vytvořit? Tak hlavně pro vás, by měl být dnešní článek o tom, jak se namalovat pěkně a levně a taky je tento článek inspirace pro ty z nás, co nemají moc na rozhazování.

K líčení jsem použila produkty z drogérií, z běžně dostupných kolekcí, tudíž by neměl problém je sehnat v případě, že by jste se rozhodli toto líčení vyzkoušet.

Začněte podkladovou bází, já použila tuto od Essence, která stojí něco kolem 70 Kč. Báze je, dle mého názoru, jediný produkt do kterého se vyplatí investovat, protože s kvalitní bází, vám budou držet i stíny, které vám jen na víčku nedržely. Mně však bohatě stačí tato, nanesu ji přes celé pohyblivé víčko až směrem k obočí.

Dalším krokem jsou stíny, já k tomuto líčení zvolila paletku od S.he, která má číslo 152/250. Do vnitřního koutku jsem použila stín číslo 1., na celé víčko stín č. 2., do vnějšího koutku stín číslo 3. a do ohybu víčka stín č. 4. . Stín č. 1. navíc můžete použít i pod obočí, krásně to projasní pohled. 

Po celém vystínovaní oka, jsem podél řas vytvořila linku kajalovou tužkou Miss Sporty v odstínu 015 basalt (více tu), kterou jsem opticky zahustila řasy a navíc nosím stíny ráda "oddělené" od řas. Oči jsem zakončila objemovou řasenkou taktéž od Essence a o té jste si samostatně mohli přečíst tady

Nakonec jsem přetřela rty tímto perleťovým balzámem od Astrid. Popravdě, jsem ho dostala a nevím, kde jej mamka koupila, ale předpokládám, že bude dobře k sehnání. 


A že vás zajímají ceny, tohoto make-upu? Tak tedy orientačně:
- báze cca 70,-
- stíny 40,-
- tužka 35,-
- řasenka 60,-
- balzám - opravdu netuším, ale tipuji něco kolem 30-40 Kč


Podtrženo sečteno se všemi těmito produkty se vejdete pod hranici 250 Kč, což si myslím je dost slušná cena a navíc se očekává, že ty produkty vám nějaký čas vydrží a že je nepožijete jen jednou. 

Chtěli byste víc takovýchto cenově zaměřených postů? 

Rozložení stínů na oku.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.