19. ledna 2014

Grey Eye Pencil

Co se šedé tužky na oči týče, byla jsem k ní dost skeptická. Už jen při představě jak vypadá na očích jsem si říkala, že to nebude to pravé a na černou, že jednoduše nemá. Jelikož jsem, ale byla zvědavá na to jak vypadá na očích rozhodla jsem se k její koupi.

Vzhledem k tomu, že to byl experiment "pokus-omyl", rozhodla jsem se hledat u levnějších značek a i přesto mi dalo zabrat najít ten správný odstín. Ten jsem našla ve stojanu Miss Sporty, pod názvem 015 basalt, což znamená čedič a opravdu má přesně takovou barvu.

Hned po nákupu jsem ho samozřejmě musela vyzkoušet a líčila jsem se s ní s velkým očekáváním. Po dokončení celého make-upu jsem byla v šoku! Ta šedá nevypadá na očích vůbec špatně! Naopak je jemnější než černá, ale i přesto skvěle zvýrazní oko.

Snad ještě víc v šoku jsem byla z její výdrže, ta mrcha fakt drží a to jako dost. Na tužku za 33 korun skvělý výkon. Na očích se skutečně nehne a celý den s vámi dá úplně v klidu. Je měkká, takže se dobře rozmazává a nemám jí co vytknout co se týče té líčící stránky.

Jen mě trošku štve, že je obyčejná ořezávací, protože při ořezávání se mi pořád lámala a zbyl mi z ní jen pahýl. Proto preferuji tužky vysunovací, ale to už je věc vkusu a na funkčnosti jí to rozhodně neubírá. Oficiálně ji pasuji na součást mého běžného líčení.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.