6. října 2013

Clean & Clear - čistící pleťová voda


V jednom z předchozích článků (tady), jsem vám ukazovala svou péči o pleť, a v něm pleťovou vodu Clean & Clear Deep Cleasing. Jelikož jsem ji nedávno spotřebovala, rozhodla jsem se ke koupi její 'ségry' Blackhead clearing na černé tečky.

Černé tečky mě trápí asi stejně jako mastná pleť. Ano bohužel je to tak. Ne všem je dámo shůry.

Už při prvním použití mě překvapila příjemná vůně. Nebyl to typicky chemický zápach, který vás 'praští' do nosu a to jste si ještě ani pořádně nepřičichli. Byla to vůně, která do chemična lehce přechází, ale není tak vtíravá. No, ale vůně je jedna z posledních věcí, na které kladu důraz teď výkon.

Po prvních čtrnácti dnech jsem více než spokojená. Pleť nedráždí, nevysušuje, neobsahuje olej tudíž je vhodná i pro mastnou pleť. Už nyní se začínají dostavovat první výsledky, tak uvidíme jak bude pokrečovat v práci. Za mě zatím palec na horu.

Co se balení  týče, je klasické plastové (pro ekology:  je s označením PET) se 'zacvakávacím' víčkem. Nic co by urazilo, nic co by nadchlo. Můj názor je ten, že zrovna u pleťové vody je mi celkem jedno jak její balení vypadá, důležitá je účinnost obsahu.

Orientační cena: 110 Kč




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.