24. srpna 2013

Odličuješ ji, či neodličuješ ji?

O čem že je řeč? O vaší pleti přece! Dneska mám pro vás něco jako můj ‚Odličovací rituál‘. Tak jdeme na to.

Dřív jsem se odličovala jenom vodou a mýdlem, jenže za prvé voda a mýdlo vždy tak úplně neodlíčí všechny šminky a za druhé to šílené štípání, když se vám mýdlo dostane do očí mi za to nestojí. Proto jsem se rozhodla vyzkoušet sílu odličovačů.

Jak to bývá na většině začátků, nějak jsem nevěděla co vlastně hledám. Osvobozením z přemýšlení byla novinka dvoufázový odličovač Nivea, jednoduše jsem si o něj napsala Ježíškovi a bylo. Pod stromečkem mě pak skutečně čekal a já byla velice spokojená, spokojenost mě přešla, když začal ‚umírat‘, lépe řečeno jsem ho spotřebovávala a na dně bylo posledních pár použití, chtěla jsem jej samozřejmě znovu, ale mamka mě přesvědčila, ať zkusím něco nového a objednala odličovací mléko AVON. 

Jenže to mléko je pěkně na prd! Nejsem ještě ani v půlce, a to už ho mám dlouho. Ptáte se proč? Protože se stíny nebo linkami sice problém nemá, ale všechno je jinak poté co se marně snažíte odlíčit dvě vrstvy řasenky. Nejde to. Oko sedřené a řasy ustále nevypadají odlíčené. Za mě určitě palec dolů. Zklamalo mě, a moc.

Ale přestaňme truchlit nad odličovačem když tu mám i dvě věci co mě naopak mile překvapily. Jsou to pleťová voda Clean & Clear a matující gel – krém od Avonu.


Moje pleť není dokonalá, bohužel, proto jí musím dopřávat pravidelné čištění. Toho se jí dostává právě od této pleťové vody a musím říct, že jsem moc spokojená a určitě si pořídím další balení. (Tady už se nenechám ukecat na ‚něco nového‘.)

U krému jste si pohádku mohli přečíst tady. Takže už se nebudu vykecávat (nebo teda spíš vypisovat :D )

Q: A co vy? Odličujete ji, či neodličujete ji? :)

Mějte se krásně a těším se u dalšího článku.
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.