13. srpna 2013

Cucumber & Green Tea.

Tak jako když každé ráno vstanu a jdu si vyčistit zuby, jsem chtěla, abych každé ráno a každý večer dopřála své pleti vrstvu hydratačního krému. Nikdy jsem nebyla moc zásadový člověk, ale poté co jsem objevila AVON CareLight Moisture Refreshing Face Gel-Cream with cucumber and green tea se všechno změnilo.

Zamilovala jsem se do něj a používám ho více než pravidelně. Ovšem jeho nákup nebyl tak sladce zamilovaný jako jeho následné používání. Původně jsem o tohle gel-krému nevěděla absolutně nic, vlastně jsem ani nevěděla, že existuje. :D

Poté co se na trhu objevily Garnier Moisture Match, jsem hodně chtěla vyzkoušet ten matující Oh! So matte, jenže (ano, máme tu 'jenže') k nákupu Oh! So matte jsem se nějak nedostala a nakonec si řekla, že ho vlastně ani nepotřebuju a hlavně jsem se bála zklamání.

Proto, když mamka donesla domů nový AVON jsem i stránku s těmito AVON Care krémy přehlížela. Následně jsem katalog prolistovala znovu a zarazila se právě u krémů, které (věřte nebo ne) nabízely skoro to samé jako právě Garnier (tak se mi zdá, že někdo z Garnier se inspiroval ne? :D).

Víc než shodnost s Garniery mě však udivila cena (49,-). Tak si říkám: "Zkusit si to chtěla, ale strach tě odradil, proto teď je ta správná příležitost to napravit a 'pajska' tě bude mrzet míň než 150,- za Garnier!" A voila! Už jsem vyplňovala objednávku a během dalších čtrnácti dní byl u mě.

K samotném krému, mám jen samou chválu. Má nazelenalou barvu a gelovou konzistenci, rychle se vstřebává, zmatňuje (!!), nezanechává mastný film a na pokrytí celého obličeje je potřeba množství o velikosti kuličky hrášku. Je vhodné jej používat jak samostatně tak jako podklad make-upu.
Přiznám se, že jsem byla hodně skeptická a neočekávala mnoho, mým miláčkem se však stal už po prvním použití. :)

Pro zvětšení stačí na fotky kliknout.
Q: Máte taky nějaký produkt který vás mile potěšil? 
Zatím se mějte krásně a těším se u dalšího článku. 
K.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.