27. července 2014

Letní oblíbenci 2014


Léto je v plném proudu, a proto přichází čas na to, abych se s vámi podělila o své letní oblíbence. Musím říct, že letošní léto se zatím moc nelíčím, ale když už, tak to musí stát za to. Jak už dávno víte, absolutně ujíždím na linkách a nepustilo mě to ani teď v létě. A to se mi opravdu běžně nestává, abych u něčeho vydržela tak dlouho :D .


Ale teď už se radši vrhnu na ty oblíbence. Mým prvním absolutním "must-have" je chladivý sprej na nohy s vůní limetky od AVONU. Mám ho teoprve chvíli, ale už jsem se do něj stihla zamilovat (tedy hlavně moje nohy). Krásně voní, nohy ochladí a osvěží. Navíc je ve formě spreje, takže aplikace je více než snadná. Věřte mi, že pokud po dni v uzavřených botách nemáte čas na koupel, je tohle to nejlepší co pro své nohy můžete udělat ;) .

Když jsme u těch "šplíchátek" tak další letní nezbytností je beze všeho tělový sprej taktéž od AVONU. Nenítak těžký jako parfém a krásně provoní celé tělo. Sice je pravda, že nevydrží mnoho, ale vzhledem k tomu, že kůži i ochladí, nemám s jeho výdrží problém.

K péči tu mám ještě adepta na obličej a tím je gel-krém s okurkou a zeleným čajem opět od AVONU (tento článek není zaplacený AVONem, nebojte). Pleť krásně osvěží, zchladí, zmatní a dodá jí  potřebnou hydrataci, přesto ji však nezatěžuje a rychle se vstřebává. Zkrátka ideál. :)


Teď už se přesunu na dekorativní kosmetiku. Hlavní nezbytností pro mé léto je řasenka a balzámo-rtěnka. Když se sebou chci něco udělat, ale nechci si na obličej patlat milion věcí tak vezmu svoji Rocket Volum od Maybelline a balzámo-rtěnku od Astoru v odstínu 011 Feeling feline, pojistím se ještě slunečními brýlemi a look jak vyšitý. Nic složitého, ale funguje to dokonale.

Kvůli mé linkové posedlosti se dá hádat, že se nějaké linky objeví i tady a jsou to hned dvoje, dobře ty druhé nejsou úplně linky, ale poslouží stejně dobře. A o jakých produktech, že tu mluvím? O gelových linkách od Rimmelu v klasické černé barvě a o krémových stínech od Avonu v odst. Infinite Teal. Jsou to moji naprostí miláčci a už brzy se o nich rozepíšu tady na blogu. 



Poslední naprosto nezbytnou věcí je slamák. Musím říct, že na dovolené jsem ho snad sundávala jen na spaní. Je to opravdu skvělá věc. Je lehký, ochrání před úpalem a úžehem, stíní očím a v případě nouze pod něj jdou schovat i "bad hair". Ten můj je navíc, dle mého, v nadčasovém provedení takže si myslím, že další sezónu pro mě bude stejně nezbytný jako letos.

To by z mých oblíbenců/nezbytností bylo vše a vy mi napište jaké produkty jsou vaši letní oblíbenci. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.