14. srpna 2013

Photos 1.

Ahoj!
Dnes pro Vás mám jen pár fotek z mojí vlastní tvorby, není to nic extra - jsem amatér samouk, fotím hlavně pro radost a pro potěšení. Pravdou je, že mě baví fotografie upravovat a až tím jim dávat jejich kouzlo, proto se v této rubrice moc neupravených fotek neobjeví.

K focení mě to přitáhlo tak nějak samo, vždycky se mi líbily jak jemně upravené fotografie tak i ta extravagantní díla, která se nemusí líbit každému. Dále se mi líbí i poslední dobou populární 'insta' fotky, o něco méně pak, že lidé začínají postrádat smysl vidět krásu kvalitních fotografií, za kterými mnohokrát stojí hodiny příprav a čekání (např. u focení zvířat).

A teď už k mojí tvorbě, fotím převážně přírodu, sem tam nějaké zátiší, při focení hodně zkouším a učím se ze svých chyb, mezi fotkami níže je i pár záběrů z mobilu proto prosím omluvte jejich 'roztřepanost' i když se k nim ta nekvalita hodí a dělá je zajímavými.
Pro zvětšení stačí na fotky kliknout.




















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.