6. července 2013

Radůstky.

Po dlouhé době, jsem si zase něco objednala z Avonu. Taková ta povinná výbava na léto. Nějak moc jsem se tedy nerozšoupla, ale jak název článku napovídá, jde jenom o takové „radůstky“. Ale teď už k věci. Objednávka dorazila a v ní: balzám na rty Orange Kiss a opalovací krém na obličej se SPF 30.

balzám na rty Orange Kiss:
+ příjemný na rtech
+ krásná pomerančová vůně (připomíná mi nějaké lízátko nebo žvýkačky)
+ rtům dodá lehký oranžový nádech (opravdu jen lehoulinký, takže se nemusíte bát vzhledu alá klaun)
+ cena (stál mě nějakých 40 Kč, tuším)
Nemám co bych mu vytkla, pro mě je to určitě parádní věc, jelikož nesnáším když mám suché rty, tak tohle je taková pojistka do kabelky.
Co se vůní týče, v nabídce mají ještě kromě pomeranče citron a malinu, takže podle mě parádní letní výběr.


opalovací krém na obličej SUN + High 30 SPF:
+ příjemná konzistence (nestéká, ale ani není nijak hutný)
+ krásná a svěží vůně
+ nedráždí pokožku
- obsah balení (jen 50 ml)
- cena (kolem 200Kč)
Je to klasický opalovák s příjemnou vůní, výrobci bych vzkázala: „Příště větší balení za stejnou cenu ;)“ A závěr: Určitě se bez něj obejdete, ale pokud máte v létě aknózní pleť jako já, tak se určitě na zkoušku vyplatí.




Q: Čím jste si udělali v poslední době radost vy? :)
Mějte se krásně a těším se u dalšího článku. 
K.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.