20. června 2013

Cherry Blossom

Ahoj všem,
omlouvám se za svoji dočasnou neaktivitu. (Škola je přednější :P) Ale dneškem mi skončily na 2 měsíce povinnosti, takže budu mít čas se věnovat blogu.
Dnes pro vás mám článek o sadě tělového mléka, tělového spreje a sprchového gelu.

Celé trio je z kolekce AVON Naturals-body. Vůni by měla připomínat třešně, ale, máme tu ale. 
Je to hodně taková chemická vůně, nic moc úžasného. Ke všemu se však dostaneme u popisu jednotlivých produktů:
1) Tělové mléko
+ dobrá hydratace
+ rychle se vstřebává
- vůně třešní je nepatrná
- řídká konzistence
Závěr: Konzistencí vyloženě mléko, dobře se vstřebává, na léto ideální, jen co se mě týče mohl by víc vonět.

2) Tělový sprej
+ výraznější třešňová vůně
- výdrž
Závěr: Dobrý do kabelky nebo tašky v případě nouze ("Hodím ho tam, aby jsem tam něco měla" < neříkejte, že to tak nemáte). Použitelný jako osvěžovač vzduchu. :)

3) Sprchový gel
+ ze všech tří produktů, nejpříjemnější vůně
+ provoní celé tělo
+ krásné osvěžení
Závěr: Sprchový gel z toho vyšel nejlíp. Krásná osvěžující vůně, kterou jste mohli cítit i po osprchování. Za mě je to zachránce tohoto tria. 

Celkově mě tahle sada nezklamala, ale ani neoslnila. Pro mě průměrné výrobky.
Q: Máte s nějakým z výrobků zkušenost? 
    Jak jej hodnotíte?
Mějte se krásně, přežívejte poslední školní dny a užívejte si léto! :)
K.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář :) // Komentáře jsou moderované tzn. zobrazí se až po schválení.